با شماره مجازي ، كسب درآمد كنيد !

نامبر مجازي | معرفي انواع نرم افزار و فروشگاه شماره مجازي

با شماره مجازي ، كسب درآمد كنيد !

۳۸ بازديد

به نظر شما از چه روش هايي ميتوان از شماره مجازي كسب درآمد كرد؟

در اين مقاله قصد داريم روش هايي را توضيح دهيم كه بتوان با سرمايه شماره مجازي ، كسب درآمد كرد.

 

به نظر شما از چه روش هايي ميتوان از شماره مجازي كسب درآمد كرد؟

در اين مقاله قصد داريم روش هايي را توضيح دهيم كه بتوان با سرمايه شماره مجازي ، كسب درآمد كرد.

يك راست به سراغ روش ها بريم:

به طور خلاصه روش هارا بخواهيم توضيح دهيم ، روش به اين صورت است كه با ساخت اكانت هاي زياد با شماره مجازي كسب درآمد ميكنيم ، اما چه نوع اكانت هايي؟

 

1- كسب درآمد از شماره مجازي با انتشار آگهي هاي فروش در ديوار و شيپور و....

به اين صورت كه با ساخت مثلا 100 اكانت در ديوار ( با شماره هاي مختلف ) ميتوانيد يك نوع آگهي را صدبار در ديوار منتشر كنيد. اين آگهي ميتونه شامل چه چيزي باشه و چه نوع آگهي را منتشر كنيم؟

شما ميتوانيد به مراجعه به فروشگاها و بنگاها با آنها قرارداد ببنديد كه مثلا با معرفي هر مشتري مثلا 10 درصد پورسانت از فروش ميگيريد. مثلا اگر با بنگاه املاك كار كنيد ، در ازاي هر مشتري براي فروش و اجاره خانه از 1 ميليون تا دها ميليون پورسانت ميتوانيد دريافت كنيد .

 

2- كسب درآمد از ساخت اپل آيدي.

با شماره مجازي  ،ميتوانيد هزاران اپل آيدي بسازيد. به اين صورت كه با شماره مجازي هاي ارزان خارجي كه از قيمت هاي 2 هزار تومان شروع ميشود ، اكانت هاي اپل آيدي بسازيد و با قيمت از 10 هزار تومان با 50 هزار تومان بفروشيد. ( شماره و رمز عبور به اپل آيدي را تحويل مشتري ميدهيد)

 

3- كسب درآمد از خدمات فالوور و لايك شبكهاي اجتماعي.

با شماره مجازي مجددا ميتوان هزاران اكانت اينستاگرام و تلگرام و يوتيوب و... ساخت و اقدام به فروش فالوور كرد. به اين صورت كه با خريد شماره مجازي 2000 توماني و ساخت 1000 اكانت اينستاگرام كه با شماره 2000 توماني خرج 2 ميليوني را به همراه دارد ، ميتوانيد اقدام به فروش 1000 فالوور يا 1000 لايك و... كنيد. البته شايد پيش خود فكر كنيد كه چطور ميشه وارد 1000 اكانتمون شويم كه يك نفر را لايك يا فالو كنيم و وقت كم مياد ، ولي با نرم افزار هاي مديريت اكانت اينستاگرام ميتوانيد يكباره وارد هزار اكانت خود شويد و با وارد كردن آيدي يا لينك پست و.. اقدام به فالو و لايك كنيد.

 

در آخر بايد به ياد داشته باشيد كه استفاده از شماره مجازي مجاني ، و ساخت هزاران اكانت غير ممكنه و پس از ساخت اكانت با شماره رايگان ، اكانت هاتون بعد از چند روز بيرون ميپره و تمام زحمات شما از بين خواهد رفت ، پس پيشنهاد ميشه حتما شماره مجازي را خريداري كنيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.